Jag skulle kunna bo i en koja... (2009-09-21)

... i skogen bara jag får ha mina älsklingar Michael och Emilia. De är så underbara och jag älskar dem så det gör nästan ont i hjärtat. Ville bara tala om det {#}

 

Idag hämtade Michael vårat nya skrivbord och skrivbordsstol. Så får vi montera det imorgon när han vaknat. Får se om jag får lite gjort här hemma imorgon, för idag har jag inte gjort något. Eller jo, jag körde en maskin med tvätt och en med disk. Helt galet egentligen, vi har världens lyxbebis som inte behöver behöver bäras hela dagarna utan finner sig i att ligga på sin lekmatta på golvet och jollrar. Ändå "hinner" jag inte göra något nyttigt här hemma. Kan man addera några timmar till varje dygn tro? Nä nä, tänkte väl det. Får väl helt enkelt gilla läget.

 

Nu lockar sängen efter en hård dag i mammaledighetens värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0