Jag är immun mot alvedon! (2009-11-13)

Jag har gjort något med min rygg men jag vet inte vad... Har så förbenat ont på vänster sida i ryggen vid de nedre revbenen. I vissa lägen vill jag bara skrika. Så idag har jag knappt gjort något alls, har nätt och jämt kunnat bära Emilia och alvedon hjälper inte så hur jag ska kunna sova inatt det undrar jag.

Har varit och hämtat lite färgprover till köket idag, men vi hittade en riktigt snygg tapet med, får se vad det blir. Sen hälsade vi på Mickes föräldrar och tog en fika. På väg hem åkte vi förbi Maxim och köpte PIZZA *mums* och åkte hem och åt och kolla på Idol. Rätt som åkte ut idag, han är duktig Eddie men han behöver lite mer träning tror jag. Sen blev det den näst sista Johan Falk filmen, de är sjuuukt bra dessa filmer, hoppas de gör ett gäng sånna till.

Nu lockar sängen, ska försöka komma upp imorgon och få med Micke upp och åka till Beijer Bygg och köpa det sista till köket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0