Igår och idag! (2009-10-17)

Idag är det lördag, men jag börjar med gårdagen.

Gick upp och gjorde oss iordning och 10.15 gick vi ut och mötte upp Åsa och Linus för att gå till Öppna förskolan där NTF hade information om bilbarnstolar. Det var intressant. Blev ingen promenad eftersom det regnade så vi gick hem och fikade lite. Sen mådde jag inte så bra igår, blev stressad och allt bara hopa sig i huvudet på mig och jag hade svårt att reda ut tankarna, men så ringde pappa och vi pratade en stund och sen kändes det bättre. Så vi fixade lite i köket innan vi gjorde varma mackor och kollade på Idol. Äntligen åkte rätt person ut! Visst har Camilla en bra röst, men det platsar inte i Idol.

 

Vaknade imorse och vår lilla tjej var ledsen. Men det gick över rätt snabbt. Hon fick en torr blöja och så fick hon ligga bredvid Micke och snart somnade hon gott så nu ligger de och sover båda två och jag sitter här med ett stort glas varmt te. Ska snart gå ner och väcka dem och så ska vi fixa i köket, måste ju bli klara någon gång. Blir nog en promenad sen också, det är klarblå himmel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0