Idag har jag inte suttit ner många minuter... (2009-11-17)

Har haft en fartfylld dag. Först åkte jag och Emilia till MAXI och handlade. Har köpt hem grejjer nu så jag ska prova att äta mjölkfri kost och se om Emilia's kräkningar minskar. Väl hemma igen så blev det lite fika till mig och potatissmakis till lillan. Sen tvättade jag lite och plockade med lite färdig tvätt. Ut på promenad och det var skönt. Sen hem igen och tog en frukt och väckte Micke och sen åkte jag iväg själv in till stan och hämtade en presentbox från Libero, åkte och kollade lite lister på Coop, bänkskivor på RUSTA och så var jag på Babyproffsen och handlade lite saker till Emilia. Äntligen hittade jag en "haklapp" med ärmar som är vattentät, en haklapp med sån där uppsamligskant på, ett torkställ till flaskor och plastad frotté. Skulle köpt ett påslakanset med Tummen också, men den färgen vi ville ha var slut.

Hemma igen blev det mat och sen bada lillan och sen TV och nu är jag så trött så sängen lockar och så måste jag ju läsa lite i min spännande bok också innan jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0