Idag har jag fått mängder... (2009-11-11)

...med kräk på mig. Emilia har kräkts massor idag och vid 2 tillfällen riktigt mycket. Hon kräktes ner hela sig själv, mig och min sida sängen. Sen kräktes hon ner sig själv och mig igen när vi satt i soffan. Vet inte om detta är något tillfälligt att hon kräks så mycket. Micke trodde att det har med gröten att göra, men jag tycker det verkar konstigt då hon fick så yttepyttelite i sig när hon fick gröt idag och att hon sen kräks så många timmar efteråt.

Jag vet ju att det är vissa barn som kräks mer än andra och Emilia är väl ett av dem. Det är så jobbigt bara för jag HATAR kräklukt, det är bland det värsta jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0