Hon "smackar"! (2009-11-02)

Idag låg jag och Emilia kvar länge i sängen och det var riktigt härligt. Jag slumrade till ibland och så vaknar jag av att hon ligger och "smackar", så himla sött. Sen ska ju allting in i munnen också, täcket, mina fingrar, lakanet, pyjamasen osv. Hon är så söt så man dör nästan när man ser på henne.

 

Idag är det blött ute på grund av att det kommer lite regn emellanåt, trist. Tänkte det kunde varit lite sol, nu har man ju ingen lust att gå ut direkt. Men jag har, än så länge, ingen huvudvärk idag. Första dagen på länge som jag vaknar utan huvudvärk. Får se vad vi hittar på här idag jag och lillan, Micke sover ju några timmar till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0