Har nu gått en promenad i det underbara höstregnet.

Jag och Emilia har gått en promenad med Åsa och Linus, det var ett tag sen sist. Det var riktigt härligt och blöta blev vi, men vad gör väl det?

Innan promenaden så fick Emilia lite potatis och det går som det går, bara att kämpa på. Gjorde i ordning puré som jag frös in i iskubslådor också. Bra att ha färdigt. Ska göra samma med palsternacka och morot tänkte jag.

Nu ska jag laga köttfärssås som vi ska äta senare. Märks det att jag mår lite bättre nu eller? Fast jag mår inte super än, det är lite jobbigt idag.

Ska eventuellt till Malin sen, hon ville kanske köpa ett rouge och ville kolla lite färger, ska ju beställa lite Mary Kay produkter. En av sakerna jag ska beställa är "tillfälligt slut" och det gör mig irriterad, vill ha den ju.

Si jo läjter!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för promenaden!!!Det va allt för länge sen Puss

2009-11-20 @ 12:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0