Goten förmiddag! (2009-10-21)

Vaknade i morse och tittade ut genom fönstret och det är världens snöfall ute! Satte mig upp i sängen och gnuggade mig i ögonen och tittar ut igen, jo det snöar. Men så tog jag på mig glasögonen och tittade igen, det var dimma. Snacka om att jag ser dåligt utan glasögon *asg*

Igår städade jag klart i garderoben och lade i ordning alla kläder och rensade ut lite kläder som jag inte använder. Finns massor med kläder som jag inte använt på flera år, men jag har inte hjärta att slänga ut dem för "de kan ju komma till användning nån gång"! Varför tänker jag så? Varför inte bara rensa ut ALLA kläder som jag inte använder?

Nu vakna lilltjejen, ligger där nere och "pratar", hon är såååå söt.

Undra jag om vi skulle ta en promenad i dimman, är ju alltid skönt att röra på sig. Vi får se, ska fundera lite på det. Ska ta och sortera lite recept sen, började lite med det igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0