Gick faktiskt bra idag! (2009-11-05)

Nu har vi varit på BVC och det gick faktiskt bra idag, skönt. Emilia har gått upp bra i vikt och följer sin kurva jättebra. 5685 gram och 62,8 cm är hon nu. Så fick hon en spruta i varje ben precis som sist och hon var såååå duktig. Grät lite grann bara men så fort hon fick komma till mig så slutade tårarna rinna.

Vi fick en ny flask med D-vitamin droppar och en ny tid för 6-månaderskontroll och då är det läkarundersökning igen.

Nu ska jag äta lite lunch och sen ska jag iväg igen, ska till min "överlevnadscoach" idag. Inte för att jag är så sugen, men det är väl lika bra att gå när jag ändå har tid, brukar ju bli bra bara jag kommer dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0