Frukost i lugn och ro... (2009-11-05)

...trodde jag... men så blev det inte idag. Emilia brukar alltid sova på förmiddagen fram till 10-11 och antingen så ligger jag också kvar och slappar eller så går jag upp och äter frukost i godan ro. Som jag alltså tänkt göra idag. Men ett liv med små barn blir inte riktigt alltid som man tänkt utan mer som de gör det till och det kan ju bli lite frustrerande ibland. *förlåt Emilia*

Det är verkligen helt underbart att vara mamma, men ibland så vill man äta frukost i lugn och ro. Men jag ska väl inte klaga allt för mycket, det finns de föräldrar som har det värre. De som inte får sova på nätterna, som har barn som bara skriker, som inte vill ligga själva, som inte äter, som inte är nöjda med något alls. Och så är ju inte Emilia. Hon har sina dagar med lite mer gnäll, vilket för oss blir mycket i jämfört med vad vi är vana vid, men som i jämförelse med ett annat barn kan vara en droppe i havet.

Men nu ska vi ta på oss och gå till BVC om en stund, återkommer med rapport senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0