Första gången... 2009-07-07

jag skriver en blogg. Oj vilken känsla... Sitter och skriver med en hand för på min andra arm ligger min underbara lilla dotter Emilia och sover.

Själv heter jag Caroline och är i skrivande stund 30 år, i alla fall några dagar till... Jag är lyckligt gift och nybliven mamma. Vi bor i ett härligt radhus och har en rottweilerhane som heter Cassius.

Men nog om det, tillbaka till var jag var nu... Emilia sovande på vänster arm. Det är på gund av henne jag ska försöka mig på att blogga lite. Får väl se hur ofta jag har tid att skriva då det är ett heltidsjobb att vara mamma. Men jag ska försöka att skriva så ofta det går. Men nu får det vara nog för stunden, ska se om lillan vaknar snart så ska vi tappa upp lite varmt vatten i badbaljan och bada henne för sen är det sovdags för lilla prinsessan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0