Flickan som lekte med elden!

Den såg vi här hemma igår. Dessa filmer gör en riktigt förbannad och de är så jäkla bra. Dock lite skumt slut tycker jag, satt som ett levande frågetecken när eftertexten började rulla, men man får väl säkert svaren i sista filmen. Sen ska jag läsa böckerna så fort jag läst färdigt sista "Hamilton".

Annars då? Jo tack bara bra. Trött som hejsan, men det är ju inget ovanligt. Igår satte vi upp en tavellist i vardagsrummet och Micke's mormor och morfar var här och fikade. Sen lagade vi mat, åt och kollade på film.

Idag vet jag inte vad som händer riktigt. Emilia ligger och sover lite nu och ska väl äta lite när hon vaknar och så ska jag nog plocka lite här hemma. Badrummet borde städas med, får se om det blir idag.

Återkommer sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0