En härlig dag! (2009-10-14)

En härlig dag har det varit idag. Väldigt trött på morgonen, men det är ju inget ovanligt. Var i alla fall tvungen att stiga upp ur den underbara sängen för jag skulle vara hos min "överlevnadscoach" kl. 11.00. Det var skönt att få prata med honom lite och få lite tips och stöd. Han är så rolig, han sa att vissa människor har diagnosen idiopatisk och det betyder på ren svenska "inte fan vet jag vad du lider av". {#} 

På väg hem åkte jag till Babyproffsen och köpte en haklapp till Emilia, en sån där med ärmar på. Hade velat ha en med Laban men den var slut så det blev söta Tummen istället. Den invigdes när jag kom hem och Micke matade Emilia med lite gröt, det gick så bra så. Så åt jag lite lunch och vid 14-tiden gick jag, Emilia, Åsa och Linus en promenad. Det är alltid lika roligt att träffa dem och mycket prat blir det.

Väl hemma igen blev det rätt lugnt. Lite middag och mys med Emilia. Inget att ha på tv idag så det blir kanske tidigt i säng.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid lika roligt att träffa er oxå!!<3<3

2009-11-20 @ 12:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0