Det gör så ont! (2009-11-08)

Mitt huvud gör ont. Jag och Emilia har legat på soffan hela dagen. Micke var iväg och firade sin pappa men jag orkade inte följa med. Men han tog med sig lite tårta hem till mig och det var gott.

Har funderat en hel del när jag legat på soffan idag faktiskt, jag är ju rätt bra på att fundera. Vad har jag funderat på undrar du säkert nu. Jo jag har funderat på hur det kommer sig att jag åker berg-o-dalbana i mitt inre. Ena dagen är jag glad och full av energi och allt känns så himla bra och jag tror på mig själv. Nästa dag så är det totalt tvärt om. Det är så himla jobbigt. Känns som jag är ensam i världen om att ha det såhär. Jag borde ju må bra, jag har världens underbaraste man och dotter, en fantastisk familj och massor med underbara vänner och massor med bra saker. Men ändå så mår jag som jag mår ibland...

Ska gå och lägga mig och läsa lite innan jag ska sova och jag håller tummarna för att jag mår bättre imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0