Då har vi provat idag igen. (2009-11-12)

Nu ligger Emilia och vilar lite efter maten. Hon fick lite gröt idag med, jag blandade pulvret med bröstmjölk idag och det gick lite bättre. Men hon kväljer ju sig och vill gärn inte svälja, men vi får prova lite var dag så kanske hon får kläm på det till slut. Bra för mig att öva på mitt tålamod också {#}

Har funderat på det här med blöjor också. Ja, jag vet att jag funderar väldigt mycket, men sån är jag. Som sagt det här med blöjor. Vi har ju Libero till Emilia och hon har aldrig haft nåt eksem eller så, så vi kommer fortsätta med det märket. Vi har nummer 2 till henne eftersom hon är så liten och de är fortfarande bra i storlek, så länge hon ligger och sitter i sin matstol och så. Men nu när hon börjar träna på att sitta lite själv så lutar hon säg väldigt mycket framåt och då stramar blöjan åt i midjan och trycker på magen. Det är ju inte bra. Så idag har vi provat med nummer 3 istället så ska vi se om det bli någon skillnad. Hoppas på att de fungerar bättre för annars vet jag inte hur vi ska läsa det. Känner att hon är för liten för att använda up&go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0