Banangröt... (2009-11-10)

Har jag köpt idag till Emilia, får se om hon tycker om den. Tänkte att vi ska prova lite imorgon.

Funderade lite på det här med saker till barn, köpte ju för ett tag sen en haklapp med ärmar till Emilia. Och den var ju bra. Eller inte!!! Den släpper ju igenom så kläderna blir blöta!!! Så kollade jag på IKEA hemsida och såg att de hade sånna haklappar med ärmar på. JIPPI tänkte jag och när vi var där i fredags skulle jag köpa sånna, samma tyg som i den vi har. Vad är meningen med en haklapp som inte håller emot fukt??

Så är det någon som läser detta som vet vart man får tag i haklapp med ärm som inte släpper igenom fukt så var snäll och tala om det för mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0