Avslappning... (200-11-05)

Så nu är det kväll och jag har varit hos min "överlevnadscoach". Jag fick prova att göra en avslappningsövning eftersom jag har huvudvärk så ofta. Den övningen var superavslappnande så den ska jag försöka göra i alla fall en gång om dagen.

Idag har vi invigt vår nya ugn, vi gjorde en supergod kasslergratäng.

 

Än så länge har inte Emilia visat något efter sprutorna, hoppas hon slipper feber och så. Men det kan ju komma 2 dygn efter vaccination så vi får väl vänta lite. Vi har alvedonsuppar i beredskap.

Ikväll blir det "Criminal Minds", älskar den serien. Ska nog kolla på "Mammas pojkar" innan också, det är sååå himla kul att se dem göra bort sig, man får ett gott skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0