Vilse i djungeln

Har varit och handlat idag, jisses vad dyrt det blev, köpte 2,2 kilo oxfilé men allt går ju inte åt på nyår, det blir ju några middagar. Sen köpte jag sånna där nappar till nappflaskorna, jag gick tillfälligt vilse i djungeln av olika sorter. Dinappar och vanliga nappar, stora hål, små hål, avlånga hål och pipnappar. Men till slut så hittade jag rätt. Köpte även välling till fröken, det var ju inte billigt direkt. Mjölkfri välling är ju jättedyr jämfört med vanlig, fattar inte varför!?

När jag kom hem så packade vi upp maten och fikade lite. Emilia fick lite gröt, febern är borta nu och hon är bara lite snuvig. Sen satte jag mig här vid datorn och betalade några räkningar och fick ångest. Vart tar alla pengar vägen??? De som påstår att man INTE blir lycklig av pengar ska bara vara tysta. Visst, det går inte att köpa allt för pengar men det underlättar. Hatar verkligen det här med pengar, tänk om man kunde vunnit lite pengar. Drömma går ju...

Blev inga pannkakor igår förresten, kanske blir idag istället.

Kärlek till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0