Vad ont det gör!!!

Idag har vi varit iväg hela dagen. Var till Hjo en sväng på "Hem & Hobby" och köpte lite prylar, hem för snabb lunch och iväg till Håkan och Camilla för en fika och sen till Micke's mor och far för ytterligare en fika innan vi åkte hem igen. Och nu har jag sååååå himla ont, har fått sån fet mjölkstockning. Har ammat, pumpat, suttit med varm vetepåse, handmjölkat och stått i duschen och spolat varmt vatten på bröstet, men inget verkar hjälpa. Nu får jag väl försöka överleva natten och hoppas på att Emilia kan amma bort det imorgon. F-n vad ont det gör, HJÄLP MIG!

Och så var det Erik som tog hem segern i Idol. Får se om han kan lyckas med en karriär, Calle hoppas jag verkligen vi får se mer av, han är ju så charmig :o)

Gonatt!!!

Kommentarer
Postat av: smaragd

Hej vackra! Tomteluvan är köpt på BR faktiskt! Precis innanför dörre (Br på commerce) till höger, längst väggen där.. Kostade faktiskt inte så mkt, minns ej exakt, men mellan 30-40 kronor.. Inte så dyrt för att vara BR =)



KRAM KRAM

2009-12-12 @ 22:10:45
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0