Shoppat lite idag!

Orkar inte skriva så mycket idag, är rätt trött nu. Har suttit och laddat upp massa bilder till en kalender och det tog sin tid. Blir en hel kalender med bilder på Emilia, de som jag tog igår. Gjorde dem så de ser sådär gamla ut och det blev kanonfint. Så den kalendern ska få hänga på ett väl synligt ställe här hemma när den kommer.

Gjort annars idag då? Inte så mycket, lagat lite mat och umgåtts med Micke innan han åkte till jobbet. Sen for jag och Emilia bort till Elins Esplanad och shoppade kläder. Blev bara kläder till henne, inget till mig. Köpte äntligen en liten jacka till henne som jag har kollat på sen flera månader tillbaka, ett par skor, vantar, byxor, benvärmare och strumpbyxor. Försökte hitta en tomteluva till henne med, men det var inte lätt, de har bara massa set med klänning och luva och det vill vi inte ha, bara luva ska det vara. Får leta vidare.


Jackan, byxorna, skorna och vantarna


Skorna, visst är de coola!


Små benvärmare, kunde inte låta bli :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0