Riktig slappardag!

Idag startade vi dagen med att äta frukost och lösa "Melodikrysset" och sen har vi bara tagit det lugnt. Kollat på tv, myst med Emilia och jag har läst lite. Har lagat lite mat och ätit också så nu ska vi bara slappa igen, så himla skönt med sånna dagar ibland. Hade väl tänkt att vi skulle fixat lite i köket idag, men jag har inte varit så pigg med tanke på mjölkstockningen som för övrigt har släppt nu och Emilia har varit lite gnällig idag för hennes mage har inte riktigt vant sig vid mer fast mat så hon har nog haft lite ont idag. Ikväll blir det Robinson och sen någon film skulle jag tro.

Har inte så mycket mer att skriva om känner jag. Vissa dagar har jag massor och kan skriva flera inlägg men så kommer dessa dagar ibland som jag inte kommer på något eller helt enkelt inte har något att skriva.

Ha en superlördagsmyskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0