Lite piggare idag.

Gick upp tidigt idag och åkte iväg och handlade på MAXI, sen lagade vi lite lunch och kokade morotspuré till Emilia och åt hela familjen tillsammans. Micke matar Emilia nu och han blir frustrerad över att hon inte äter lika mycket som hon gör när jag matar och det är riktigt svårt för mig att inte "ta över". Undra jag om jag är ensam om att känna så som mamma. Han gör ju inte som jag gör men han måste ju hitta sitt eget sätt. Jag får verkligen nästan sätta mig på mina händer för att hålla dem borta.
Gröt äter Emilia superbra nu, kör med Sinlac mjölkfri gröt och hon äter nästan en hel portion nu på eftermiddagen. Men hon blir inte helt nöjd på det för efter någon timma så vill hon amma och det får hon ju såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0