Jag vill ju inte rekomnedera mig att dricka kaffe så sent.

Igår var jag så sugen på kaffe efter vi hade ätit middag så vi satte på en kanna och tog varsin kopp strax före 19.00. Eller ja, kopp och kopp, man dricker ju ur mugg nu för tiden och där går det ju i ett par koppar. Kopp kaffe dricker vi bara hos Micke's mormor och morfar och ute i stugan. Men i alla fall så drack jag en mugg kaffe och du skojar jag hade svårt att sova i natt! Låg först och läste en lång stund och blev inte trött, spelade kort på mobilen och kände mig trött så jag bestämde mig för att somna, men det gick inte. Jag låg och vred och vände på mig länge länge innan jag somnade. Har sedan vaknat flera gånger och haft svårt att somna om.
Slutsats: Kaffe är gott men förrädiskt för sömnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0