Här är det SÅ mycket snö!

Då var julen över för denna gången. Det är den bästa julen jag haft på många många år. På julafton var vi först hos Micke's mormor och morfar och åt julmat, kollade på Kalle Anka och fikade, sen styrde vi bilen mot Micke's mamma och pappa där vi var hela kvällen ihop med Micke's syster med familj och hans bror. Igår på juldagen packade vi in oss i bilen och körde ner till Lerum där min pappa bor med sin sambo och min bror och familj kom också dit. Vi åt supergod mat och umgicks och hade trevligt. Vi stannade över natten och åkte hem idag vid lunch. Emilia har fått så fina julklappar, både kläder, leksaker och pengar. Hon satt i tomtens knä på julafton och var så lycklig.

När vi kom tillbaka hem idag så körde vi som vanligt ner bilen utanför dörren, men det var så mycket snö att vi körde fast flera gånger när vi skulle ut igen och upp till parkeringen. Trodde faktiskt ett tag att vi skulle bli stående här nere på gångvägen, men efter mycket kämpande så kom vi loss.

Ikväll är Micke ute och dricker lite öl med grabbgänget. Jag och Emilia har bara tagit det lugnt, kollat på Robinsson och ätit fudge. Underbart att lag Agwe ÄNTLIGEN vann över de där nedrans Brise. Jag är så less på det laget så det liknar inget. Gillar verkligen inte deras attityd (stavas det så?)

Jag har förresten fått en riktigt bra idé, men jag ska inte avslöja den än, men det är förhoppningsvis något som jag kommer kunna jobba med och tjäna pengar på.

Nu ska jag sova för jag är trött efter all julmat.

Kärlek till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0