En liten laxfröken!

Ja nu har Emilia ätit lax två dagar i rad och det verkar hon tycka om. Till dessert fick hon lite aprikospuré och det var också gott, jag tyckte det var lite surt men hon åt med godan ro. I helgen ska jag göra puré av broccoli, blomkål, ärtor, majs, päron och äpple tänkte jag. Bra att ha i frysen, fryser in i isformar och lägger sen i fryspåse och plockar fram det som ska ätas, enkelt att variera :o)

Annars så händer det inte så mycket idag, har letat runt lite på nätet om spikmattor och försökt att bli klok på skillnaden på alla olika Yantra, Shakti, QI och ryska, svenska och indiska. Men jag vet inte om jag blev något klokare. Tror i alla fall att det lutar åt en Shakti för det verkar vara ett orginal. Ska få en i julklapp men eftersom det är julklapp så blir det ju en överraskning så jag vet ju inte om att jag ska få en.

Micke kom hem precis och skottar bort all snö på framsidan och Emilia ligger och sover lite och sen ska vi äta nåt tror jag. Sen ikväll blir det tv som vanligt. Tror Philip och Fredrik skulle vara med i "På spåret" så det blir nog det ikväll i alla fall, det är ju slut på Idol för denna gången.

Nej nu har jag inte tid mer just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0