Emilia är förkyld.

Inatt har Emilia för första gången på väldigt länge varit vaken flera gånger. Hon är jättesnorig och har haft svårt att sova. Hon blev nog smittad av sin kusin på julafton. Hoppas det inte håller i sig allt för länge. Nu ligger hon och vilar middag och jag sitter här vid datorn och dricker kaffe. Jag har inte heller sovit så mycket inatt så imorse så tog vi sovmorgon. Har lite huvudvärk, det brukar jag få när jag sovit dåligt. Men idag ska vi inte göra månka knop, blir till att slappa i soffan och kolla på tv.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Linus har oxå blivit jätte förkyld inatt så det har inte sovits så mkt här heller:( Måste ses någon dag!!!

2009-12-27 @ 19:33:08
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0