Det lutar åt mjölkallergi!

Nu ligger Emilia och sover så gott. Så underbar vår lilla tjej. Igår mådde hon inte så bra. Hon fick gröt igår igen, har ju struntat i gröt ett antal veckor nu efter rundan på KSS. Vi misstänkte ju mjölkallergi redan då, men proverna visade inget. Jag har ätit mjölkfri kost ett par veckor nu men hon har fortfarande haft kräkningar, men igår 2 timmar efter hon ätit gröten så kräktes hon massor. När magen var tom forsatte hon kräkas slem och galla och så kräks hon inte "till vardags". Så idag köpte jag mjölkfri gröt från Sinlac när jag var och handlade. Så det har vi provat idag och hon har inte kräkts efter hon åt den. Jag ringde till barnmedicin och rådfrågade dem och de sa att det lutar åt mjölkallergi och att vi ska testa med mjölkfri gröt ett tag. Hoppas bara det växer bort snabbt och att hon slipper andra allergier.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Nämen så trist!!Hoppas verkligen att det växer bort!!Puss

2009-12-02 @ 14:49:37
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0