Då var det måndag igen!

Igår gick jag inte upp ur sängen för än 13.30. Så länge har jag inte legat på lääääääänge. Men jag vaknade igår med världens huvudvärk och orkade helt enkelt inte gå upp tidigare. Men sen gick jag upp och åt "frukost" och tog en dusch och sen packade vi in oss i bilen och for ut till Björn, Elisabeth och Hanna och luciafikade. Alltid lika trevligt att träffas, men man gör det alldeles för sällan. Väl hemma igen blev det mat och film innan sängen.

Idag då? Ja, det är väl rätt lugnt. Emilia ligger och sover middag och jag sitter här vid datorn. Ska ordna lite lunch snart, borde sätta mig med bokföringen för firman, boka tid för besiktning, boka tid för fotografering av Emilia och säkert massa mer, men orkar inte riktigt. Ska till BVC i eftermiddag, 6-månaders läkarkontroll, det blir väl som när det var vid 2-månaders läkarkontrollen att vi knappt hinner komma in innan vi måste gå igen, dvs löpandebandprincipen. 

Kommer tillbaka sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0