Då var det klappat och klart.

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Vi har vart på stan nästan hela dagen. Vi åt lunch på Gräddhyllan och köpte de sista julklapparna och när vi kom hem så satte vi igång med inslagning av alla klappar. Jag gjorde iordning en liten julgåva i form av en chokladask, en vinflaska och en påse med fudge och gick över med till grannen och önskade en god jul. De har hjälpt oss så mycket med att klippa gräset och så under sommaren när Emilia var nyfödd och när Micke var sjuk. De blev jätteglada för gåvan.

Nu har vi precis kollat på en film och ätit lite ost och kex. Imorgon är det julafton och jag hoppas att jag kan njuta lite av julen i år.

Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0