Att jag alltid ska sätta mig så sent...

Ja då är klockan 22 och jag sitter och försöker komma på vad jag ska handla för mat imorgon (jag åker ju och veckohandlar varje tisdag). Så här är det nästan varje måndag, jag tänker hela dagen att jag ska kolla över vad som ska handlas, så skjuter jag på det och till slut är klockan kväll och så sitter jag och suckar.

Sen har vi inte köpt alla julklappar heller, det är samma visa varje år. Har några klappar kvar, men jag vet vad som ska köpas. Får ta det imorgon eftermiddag eller på onsdag. Ska lägga in sill imorgon också och så ska vi göra fudge, det är gott det.

Nu tror jag bestämt att babyvakten har fått knäppen, den larmar om att batteriet är slut, men den enheten som står vid Emilia's säng står i laddaren och vår enhet tog jag precis från laddaren här uppe och den visar på fullt batteri. Tekniska prylar blir jag inte alltid klok på.

Tänkte skrivit mer ikväll men jag måste verkligen kolla vad som ska handlas och sen ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0